قوانین و شرایط عمومی
- شرایط و قوانین فروشگاه ″ویپاک پلاس″ شامل – و نه محدود به – موارد زیر می باشند. با توجه به این که وبسایت ویپاک پلاس در حال توسعه است، این قوانین ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند و فروشگاه حق اعمال تغییرات را برای خود محفوظ میدارد.
- تداوم استفاده شما از این سایت به معنای موافقتتان با آخرین نسخه شرایط و قوانین وبسایت ویپاک پلاس است.
- آخرین ویرایش انجام شده در قوانین و شرایط ویپاک پلاس در تاریخ 1403/4/2 (دوم تیرماه 1403) انجام گرفته است.
- فروشگاه اینترنتی ویپاک پلاس متعهد به رعایت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه قوانین تجارت الکترونیک ایران، قوانین حفط حریم خصوصی افراد و قوانین رعایت حقوق مصرف کنندگان میباشد. فلذا این قوانین شامل حال کاربران و مشتریان نیز خواهد بود.
قوانین و شرایط اختصاصی ویپاک پلاس
- تمامی حسابهای کاربری و محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ویپاک پلاس تحت قوانین و شرایط حاکم بر فروشگاههای بینالمللی فعالسازی و ارائه میشوند. در صورت هرگونه تغییر و تحول در آینده در قوانین و شرایط فروشگاههای مذکور که منجر به تغییر وضعیت حسابهای کاربری یا مسدود شدن آنها گردد، فروشگاه اینترنتی ویپاک پلاس هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه قبول نخواهد کرد. در چنین مواقعی، مسئولیت کامل رویدادهای به وقوع پیوسته بر عهده خود کاربران خواهد بود و ویپاک پلاس هیچ تعهدی در قبال آن نخواهد داشت. لذا توصیه میشود کاربران همواره از آخرین تغییرات قوانین و شرایط فروشگاههای بینالمللی مطلع باشند.
- قبل از خرید هر محصول، حتماً از وضعیت فیلتر یا تحریم بودن آن اطلاع پیدا کنید. چرا که در صورت بروز مشکل در اجرا یا اتصال به سرورهای بازی، مسئولیت آن بر عهده کاربر است و فروشگاه ویپاک پلاس هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. بنابراین پیشنهاد میشود قبل از خرید، از شرایط هر محصول آگاه شوید.
- کاربر مسئول ارائه اطلاعات صحیح مورد نیاز در هنگام خرید محصولات میباشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات اشتباه یا نامعتبر بر عهده کاربر خواهد بود.
- کاربران می بایست در چارچوب قوانین و شرایط ویپاک پلاس اقدام به خرید و استفاده از این وبسایت نمایند. بدیهی است که ابراز عدم اطلاع از این قوانین موجب سلب تعهدات از جانب کاربران نخواهد بود.
- کلیه محصولات و خدمات ارائه شده پس از خرید غیر قابل عودت و تعویض میباشند.
- بازخرید اکانت های ظرفیتی توسط فروشگاه برابر است با هزینه پرداخت شده توسط مشتری منهی 40 درصد از کل مبلغ پرداخت شده توسط مشتری .هزینه تنها به کارت پرداخت شده توسط مشتری باز خواهد گشت و امکان انتقال به کارت های غیر وجود ندارد.
- استفاده از این وبسایت برای افراد زیر 18 سال تنها با اجازه و نظارت مستقیم والدین امکان پذیر است.
- وظیفه فروشگاه اینترنتی ویپاک پلاس محدود به انجام و پرداخت سفارشات مشتریان بر اساس اکانت ارائه شده توسط آنان است. در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر پس از انجام سفارش، وجه پرداختی غیرقابل بازگشت خواهد بود و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال اکانت مشتری نخواهد داشت و تنها وظیفه راهنمایی و مشاوره به کاربر را خواهد داشت:
-ارائه اکانت Epic Games توسط مشتری، بدون اتصال (لینک) آن به اکانت اصلی مشتری (مانند PS4 یا Xbox)
-قفل شدن اکانت در پی ورود مکرر رمز اشتباه
-غیرفعال شدن اکانت بر اساس تصمیمات و سیاستهای شرکت سازنده (Epic Games)
در چنین مواردی، فروشگاه ویپاک پلاس هیچ مسئولیتی در قبال اکانت مشتری و مشکلات ایجاد شده نخواهد داشت. - در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد، مشتری موظف است تا حداکثر 72 ساعت پس از خرید موضوع را به اطلاع پشتیبانی سایت برساند. در غیر اینصورت و پس از گذشت این زمان مسئولیتی متوجه ویپاک پلاس نمیباشد.
- سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به) تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز مشتری به کارمندان یا فروشگاه ویپاک، عضو و یا پشتیبانی ویپاک منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.
- برای واریزهای بالای 100 هزار تومان به صورت کارت به کارت، واریز کننده باید احراز هویت انجام دهد. این امر شامل ارائه کارت واریز همراه با متن خرید است. در صورت عدم احراز هویت، وجه واریزی مسدود خواهد شد.
- با توجه به مجازی بودن محصولات و پرداخت درون بازی از طریق پرداخت های ارزی، در صورتی که مشتری اطلاعات اکانت بازی خود را شامل (ایمیل یا پسورد و..) اشتباه وارد کند و سفارش “تکمیل” شود به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه و یا تعویض وجود نخواهد داشت.
- در صورتی که سفارش مشتری در مرحله اول به هر دلیلی قابل انجام نباشد (وجود تایید دو مرحله ای – اشتباه بودن مشخصات و…) سفارش در وضعیت بررسی قرار میگیرد، و پس از گذشت چند ساعت یا روز اگر قیمت محصول افزایش داشته باشد، مشتری میباست مبلغ مابه التفاوت را واریز کند.
- در صورتیکه مشتری اطلاعات حساب خود را ( ایمیل و پسورد) به اشتباه وارد نمایید , سفارش ثبت شده ممکن است تا 72 ساعت کاری به تاخیر بی انجامد . پس از صحت اطلاعات اکانت خود قبل از ثبت سفارش مطمن شوید.
- هیچکدام از کالاها و خدمات ارائه شده قابل عودت و تعویض نیستند. در انتخاب نوع محصول نهایت دقت را مبذول فرمایید.
- بازگشت وجه تنها زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سوی مشتری، بلکه از سمت فروشگاه باشد و مشکلی در مراحل خرید و پرداخت به وجود آمده باشد.
- بازگشت وجه تنها به کارت واریز کننده امکان پذیر هست . بازگشت وجه مواردی که به صورت کارت به کارت انجام شده نیازمند احراز هویت می باشد.
- فروشگاه ویپاک به هیچ عنوان در مقابل اکانت های بوستینگ و خدمات بوستینگی که ارایه میشود تضمینی نخواهد داشت.
- تمامی اکانت های که در فروشگاه خرید و فروش میشوند تنها 24 ساعت ضمانت خواهند داشت و بعد از آن مسولیت تمامی اتفاقات از جمله بن شدن و هک شدن اکانت و موارد این چنینی مربوط به مشتری خواهد بود.
- فروشگاه ویپاک پلاس تمام کوشش خود را میکند تا سفارشات مشتریان خود را به امن ترین حالت ممکن انجام دهد تا مشکلی برای مشتریان پیش نیاید , اما فروشگاه ویپاک پلاس به هیچ عنوان مسولیتی در برابر بن شدن اکانت یا کنسول مشتری و موارد این چنین نخواهد داشت.
- انجام عملیات بازگشت وجه از طریق درگاه پرداخت به صورت مستقیم انجام داده میشود و به همان کارتی که پرداخت کردید در ساعت کاری درگاه پرداخت به حساب شما واریز میشود. توجه فرمایید بازگشت وجه شامل کارمزد از سمت خود درگاه میشود و مبلغ منهی کارمزد به حساب شما واریز میشود.
- در صورتی که اپراتور و تیم انجام سفارشات قادر به انجام سفارش کاربر نباشد یا مشتری درخواست بازگشت وجه خود را کرده باشد، تنها در صورت احراز هویت مشتری، مبلغ بازگردانده می شود. جهت احراز هویت باید عکس از کارتی که با آن خرید کرده اید را برای پشتیبانی آنلاین ما ارسال کنید. (میتوانید روی CVV2 و تاریخ انقضای کارت را بپوشانید اما شماره کارت و نام و نام خانوادگی صاحب کارت باید قابل رویت باشد.)
- سفارش های عادی مشتریان – در صورتی که مشکلی نداشته باشند – بین 1 الی 5 ساعت کاری و سفارشات VIP در کمتر از 1 ساعت کاری انجام می شوند. ویپاک متعهد می شود که در ساعت مقرر سفارش مشتری را تحویل نماید شما عزیزان میتوانید جهت پیگیری سفارش خود با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
- مشتریان عزیز در وارد کردن رمز و ایمیل دقت کنید. در صورتی که رمز یا ایمیل وارد شده توسط مشتری اشتباه باشد، زمان انجام سفارش از زمان تعیین شده بیشتر خواهد بود و مشتری حق اعتراض نخواهد داشت.
مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل و پسورد اکانت) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر یا اشتباه به عهده ی خود مشتری خواهد بود.
مشتری می بایست در چهارچوب قوانین و مقررات ویپاک پلاس اقدام به خرید خدمات ارائه شده نماید. بدیهی است که ابراز عدم اطلاع از این قوانین باعث سلب تعهدات از جانب مشتری نخواهد شد.
کلیه خدمات ارائه شده در سایت پس از تکمیل خرید، غیر قابل عودت و تعویض میباشند
استفاده از این سایت برای کاربران زیر 18 سال فقط با اجازه و نظارت مستقیم والدین امکان پذیر است. در صورت ثبت سفارش بدون اجازه والدین و انجام شدن سفارش فروشگاه هیچ مسولیتی در قبال وجه نخواهد داشت و تمامی مسولیت بر عهده فرزند شما میباشد.
این فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
فروشگاه فقط وظیفه ی انجام و یا پرداخت سفارش روی اکانت ارائه شده توسط مشتری را دارد. در صورت انجام شدن سفارش و اتفاق افتادن مشکلات زیر، وجه غیرقابل بازگشت و فروشگاه فقط وظیفه ی راهنمایی کردن کاربر را خواهد داشت و مسئولیتی در قبال مشتری و اکانت نخواهد داشت:ارائه ی اکانت اپیک گیمز / EpicGames توسط مشتری و لینک (متصل) نبودن اکانت اپیک گیمز / EpicGames ارائه شده ی مشتری با اکانت اصلی مشتری. (مانند اکانت PS4 و Xbox) / قفل (Lock) شدن اکانت در صورت وارد کردن اشتباه و مکرر رمز اکانت./ غیرفعال (inactive) شدن اکانت مشتری بنا به تصمیمات و سیاست های شرکت سازنده ی بازی (اپیک گیمز / EpicGames).
تمامی موارد با قوانین حال حاضر فروشگاه های خارجی فعال میشوند و در صورتیکه این قوانین تغییر پیدا کند و باعث بن شدن یا بسته شدن اکانت کاربر یا موارد مشابه شود خارج از مسولیت فروشگاه می باشد.
در صورتی که محصول خریداری شده دارای مشکل یا مشکلاتی باشد، مشتری موظف است تا حداکثر 72 ساعت پس از خرید موضوع را با پشتیبانی سایت مطرح کند. در غیر اینصورت فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به) تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز مشتری به کارمندان یا فروشگاه ویپاک، عضو و یا پشتیبانی ویپاک منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.
قبل از خرید هر محصولی از فیلتر یا تحریم بودن آن اطلاع قبلی داشته باشید، چرا که در صورت اجرا نشدن بازی و عدم اتصال به سرور های بازی، مشکل از جانب دستگاه و یا اینترنت شما میباشد و فروشگاه ویپاک پلاس مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
در صورت واریز وجه به صورت کارت به کارت برای مبالغ بالای 100 هزارتومان واریز کننده باید احراز هویت انجام دهد . احراز هویت تنها شامل کارت واریز کننده همراه متن خرید میباشد. در صورت عدم انجام احراز هویت توسط واریز کننده پول شخص بلوکه خواهد شد.
با توجه به مجازی بودن محصولات و پرداخت درون بازی از طریق پرداخت های ارزی، در صورتی که مشتری اطلاعات اکانت بازی خود را شامل (ایمیل یا پسورد و..) اشتباه وارد کند و سفارش “تکمیل” شود به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه و یا تعویض وجود نخواهد داشت.
در صورتی که سفارش مشتری در مرحله اول به هر دلیلی قابل انجام نباشد (وجود تایید دو مرحله ای – اشتباه بودن مشخصات و…) سفارش در وضعیت بررسی قرار میگیرد، و پس از گذشت چند ساعت یا روز اگر قیمت محصول افزایش داشته باشد، مشتری میباست مبلغ مابه التفاوت را واریز کند.
در صورتیکه مشتری اطلاعات حساب خود را ( ایمیل و پسورد) به اشتباه وارد نمایید , سفارش ثبت شده ممکن است تا 72 ساعت کاری به تاخیر بی انجامد . پس از صحت اطلاعات اکانت خود قبل از ثبت سفارش مطمن شوید.
هیچکدام از کالاها و خدمات ارائه شده قابل عودت و تعویض نیستند. در انتخاب نوع محصول نهایت دقت را مبذول فرمایید.
بازگشت وجه تنها زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سوی مشتری، بلکه از سمت فروشگاه باشد و مشکلی در مراحل خرید و پرداخت به وجود آمده باشد.
بازگشت وجه تنها به کارت واریز کننده امکان پذیر هست . بازگشت وجه مواردی که به صورت کارت به کارت انجام شده نیازمند احراز هویت می باشد.
فروشگاه ویپاک به هیچ عنوان در مقابل اکانت های بوستینگ و خدمات بوستینگی که ارایه میشود تضمینی نخواهد داشت.
تمامی اکانت های که در فروشگاه خرید و فروش میشوند تنها 24 ساعت ضمانت خواهند داشت و بعد از آن مسولیت تمامی اتفاقات از جمله بن شدن و هک شدن اکانت و موارد این چنینی مربوط به مشتری خواهد بود.
فروشگاه ویپاک پلاس تمام کوشش خود را میکند تا سفارشات مشتریان خود را به امن ترین حالت ممکن انجام دهد تا مشکلی برای مشتریان پیش نیاید , اما فروشگاه ویپاک پلاس به هیچ عنوان مسولیتی در برابر بن شدن اکانت یا کنسول مشتری و موارد این چنین نخواهد داشت.
انجام عملیات بازگشت وجه از طریق درگاه پرداخت به صورت مستقیم انجام داده میشود و به همان کارتی که پرداخت کردید در ساعت کاری درگاه پرداخت به حساب شما واریز میشود. توجه فرمایید بازگشت وجه شامل کارمزد از سمت خود درگاه میشود و مبلغ منهی کارمزد به حساب شما واریز میشود.
در صورتی که اپراتور و تیم انجام سفارشات قادر به انجام سفارش کاربر نباشد یا مشتری درخواست بازگشت وجه خود را کرده باشد، تنها در صورت احراز هویت مشتری، مبلغ بازگردانده می شود. جهت احراز هویت باید عکس از کارتی که با آن خرید کرده اید را برای پشتیبانی آنلاین ما ارسال کنید. (میتوانید روی CVV2 و تاریخ انقضای کارت را بپوشانید اما شماره کارت و نام و نام خانوادگی صاحب کارت باید قابل رویت باشد.)
سفارش های عادی مشتریان – در صورتی که مشکلی نداشته باشند – بین 1 الی 5 ساعت کاری و سفارشات VIP در کمتر از 1 ساعت کاری انجام می شوند. ویپاک متعهد می شود که در ساعت مقرر سفارش مشتری را تحویل نماید شما عزیزان میتوانید جهت پیگیری سفارش خود با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
مشتریان عزیز در وارد کردن رمز و ایمیل دقت کنید. در صورتی که رمز یا ایمیل وارد شده توسط مشتری اشتباه باشد، زمان انجام سفارش از زمان تعیین شده بیشتر خواهد بود و مشتری حق اعتراض نخواهد داشت.
در صورت فعال بودن تایید دومرحله ای اکانت، فروشگاه قادر به انجام سفارش در زمان تعیین شده نخواهد بود و مشتری حق اعتراض نخواهد داشت.
کسانی که با PS4 بازی می کنند و قصد خرید محصولات فورتنایت را دارند دقت کنند:
تمام خرید های فورتنایت ما برای تمام مشتریان، با PC انجام می شود. به علت محدودیت هایی که سازنده ی بازی فورتنایت (اپیک گیمز / EpicGames) بر روی این بازی قرار داده است، ویباکس هایی که با PC خریداری می شوند بر روی PS4 نمایش داده نمی شود و فقط روی پلتفرم PC و نسخه ی Mobile فورتنایت قابل نمایش و استفاده است.
تمامی سفارشات به صورت کاملا قانونی انجام داده میشوند اما در صورت تغییر سیاست شرکت ارایه دهنده خدمات مانند یوبی سافت , ایکس باکس , پلی استینش , اپیک گیمز و… در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی فروشگاه هیچگونه مسولیتی نخواهد داشت.
فروشگاه فقط وظیفه ی انجام و یا پرداخت سفارش روی اکانت ارائه شده توسط مشتری را دارد. در صورت انجام شدن سفارش و اتفاق افتادن مشکلات زیر، وجه غیرقابل بازگشت نیست و فروشگاه فقط وظیفه ی راهنمایی کردن کاربر را خواهد داشت و مسئولیتی در قبال مشتری و اکانت نخواهد داشت:
تایید دومرحله ای اکانت ps4 حتما باید فعال شده باشد در صورت غیرفعال بودن، هنگام ورود به اکانت شما امکان قفل شدن (Lock) وجود دارد که مسئولیت آن به عهده مشتری می باشد.
ارائه ی اکانت اپیک گیمز / EpicGames توسط مشتری و لینک (متصل) نبودن اکانت اپیک گیمز / EpicGames ارائه شده ی مشتری با اکانت اصلی مشتری. (مانند اکانت PS4 و Xbox)قفل (Lock) شدن اکانت در صورت وارد کردن اشتباه و مکرر رمز اکانت.غیرفعال (inactive) شدن اکانت مشتری بنا به تصمیمات و سیاست های شرکت سازنده ی بازی (اپیک گیمز / EpicGames).لینک (متصل) نشدن اکانت اپیک گیمز / EpicGames ارائه شده در هنگام خرید با اکانت اصلی مشتری. (مانند اکانت PS4 و Xbox)
تمامی گیفت کارت های ارسال شده قبل از ارسال چک شده به این منظور که تمام گیفت کارت ها تا قبل از ارسال به مشتری استفاده نشده و قابل فعالسازی باشند .
ارسال گیفت کارت ها نیز به صورت سیستمی بوده و هیچکس به غیر از خود مشتری از کد گیفت کارت اطلاعی ندارد ، بنابراین مسئولیت کد گیفت کارت ها تا بعد از ارسال برعهده خود مشتری میباشد پس در حفظ کد گیفت کارت خریداری شده کوشا باشید و هیچیک از اطلاعات سفارش خود را به شخص دیگری ندهید .
بنابر اعتماد مشتریان خود طی چندین سال سابقه در عرضه و فروش محصولات دیجیتال موفق به دریافت نماد اعتماد شده و این موضوع خود اثبات سلامت و قانونی بودن تمامی محصولات این مجموعه میباشد .
ساعت کاری فروشگاه از 12 الی 21 هر روز هفته به جز روز های تعطیل می باشد.تمامی سفارشات در ساعت کاری انجام داده میشوند.
ثبت سفارش در سایت www.vipacplus.ir به منظور خواندن و اطلاع داشتن و قبول داشتن تمامی قوانین فروشگاه می باشد.
باتشکر از درک ، شکیبایی و حمایت شما مشتریان عزیز