هدف و رسالت ما در مجموعه ویپاک، ارائه خدمات منطبق با استانداردهای بین المللی، احترام به حقوق کاربران و ارائه بهترین تجربه خرید برای مشتریان است. بنابراین در صورتی که در فرآیند خرید یا استفاده از خدمات ویپاک پلاس مشکلی را تجربه کرده اید و یا انتقادی از این مجموعه دارید، با خوشحالی پذیرای آن خواهیم بود. برای ارسال شکایت یا انتقاد خود لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
حداکثر زمان پاسخگویی به شکایات چقدر است؟!
با توجه به اهمیت شکایات دریافتی، حداکثر زمان رسیدگی و پاسخگویی به آنها 48 ساعت میباشد. این زمان برای درخواست های بسیار فوری 24 ساعت میباشد.
برای پیگیری با چه شماره ای تماس بگیریم؟
در صورتی که برای دریافت پاسخ و رسیدگی به درخواست خود عجله دارید، پس از ارسال درخواست میتوانید با شماره تماس 91030756-021 در ساعات کاری تماس حاصل نمایید.