منو

ثبت شکایات و انتقادات

هدف و رسالت ما در مجموعه ویپاک، ارائه خدمات منطبق با استانداردهای بین المللی، احترام به حقوق کاربران و ارائه بهترین تجربه خرید برای مشتریان است. بنابراین در صورتی که در فرآیند خرید یا استفاده از خدمات ویپاک پلاس مشکلی را تجربه کرده اید و یا انتقادی از این مجموعه دارید، با خوشحالی پذیرای آن خواهیم بود. برای ارسال شکایت یا انتقاد خود لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

درصورتی که وارد حساب کاربری خود شده باشید، اطلاعات تماس به صورت خودکار درج میگردد
کاربر گرامی، لطفا توجه فرمایید:
  • در صورتی که شکایت شما مربوط به سفارش خاصی است لطفا شناسه سفارش را در شرح درخواست درج نمایید.
  • لطفا شرح و جزئیات درخواست خود را با دقت وارد نمایید.
  • در صورتی که درخواست شما بسیار فوری است، پس از ارسال آن میتوانید به صورت تلفنی نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام فرمایید.

حداکثر زمان پاسخگویی به شکایات چقدر است؟!

با توجه به اهمیت شکایات دریافتی، حداکثر زمان رسیدگی و پاسخگویی به آنها 48 ساعت میباشد. این زمان برای درخواست های بسیار فوری 24 ساعت میباشد.

برای پیگیری با چه شماره ای تماس بگیریم؟

در صورتی که برای دریافت پاسخ و رسیدگی به درخواست خود عجله دارید، پس از ارسال درخواست میتوانید با شماره تماس 91030756-021 در ساعات کاری تماس حاصل نمایید.

سبد خرید

سفارشات شما در حال پردازش است. از تأخیر به وجود آمده به دلیل حجم بالای سفارشات متأسفیم!

خانه
فروشگاه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید